The Rumble Fish 2 Additional Character - Greed
A remnant of the illegal fighting gang, Valor. He joined the previous F.F.S. after being personally invited by Brad, former chairman of Probe Nexus. He loves fighting powerful opponents and in this tournament, he will only appear before those he deems worthy.