The Protector Trials
You receive the call: Tenenbaum desperately needs you to steal as much ADAM as possible, to help thwart Sofia Lamb's insane plan. Enter the Protector Trials: frantic combat challenges designed to push your mastery of weapons and Plasmids to the limit. The goal in each Trial is simple: get your Little Sister to an ADAM-rich corpse and keep her safe while she gathers precious ADAM. Opposition mounts as your Little Sister nears her goal -- will you survive the onslaught?Each Trial features three unique weapon and Plasmid load-outs, keeping the challenge fresh, as well as a fourth bonus load-out the player receives when all previous load-outs are completed.