The Callisto Protocol - Outer Way Skin
Get the Outer Way Skin Collection and survive The Callisto Protocol’s terrifying campaign in style or show off your player and weapon skins in Photo Mode. This collection includes Outer Way themed player and weapons skins for all your gear. * This content requires The Callisto Protocol base game to play. ** Also included with the Season Pass.