The Bundle of The Dead
THE HOUSE OF THE DEAD: Remake is a remade version of the game introduced in 1997 in arcade platform. A classic arcade rail-shooter receives a whole new entourage and gameplay changes to suit modern gaming standards. THE HOUSE OF THE DEAD 2: Remake is a remake of the second entry in the well-known and popular rail-shooter series. Take on the lone role of a secret agent as James or Gary, or team up in co-op mode to neutralize the dangerous undead monsters standing in your way. For die-hard rail-shooter fans, it’s time to reload and take on the horde!