TEKKEN 8 - Miary Zo
The Fighting God Reborn From the island nation of Madagascar off the southeastern coast of Africa, the acrobatic brawler Miary Zo joins the fight! As prophesized by her wise grandmother, Miary Zo was born with the power of the Silver Fighting God imbued within her. Now, with her two godsent ring-tailed lemur familiars, Vanilla and Cacao, Miary Zo has ventured into the world to meet new people. "A whole wide world full of exciting people is out there! I can just feel it! Maybe I'll make a thousand BFFs!" Content: - Miary Zo as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.