Tanya Bundle
DO NOT PURCHASE IF YOU OWN KOMBAT PACK. Discounted bundle. Get new playable character Tanya along with three new character skins from the Klassic Skin Pack 1. Kombat Pack owners get early access and should not purchase separately.