Tamagotchi Collab Pack
This DLC is playable in Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival game modes like Taiko Mode and Great Drum Toy War. [Tamagotchi Collab. Pack] - Song: GO-GO TAMAGOTCHI! Easy ★1, Normal ★2, Hard ★4, Extreme ★7 - Mini Characters: Mametchi, Mimitchi, Kuchipatchi, Memetchi, Furawatchi, Don-chantchi - Nameplate (1 variation) - Title (6 variations) A special background featuring Tamagotchi characters can be viewed when playing "GO-GO TAMAGOTCHI!" (single player) in Taiko Mode. *The nameplate and the title can be obtained by playing "GO-GO TAMAGOTCHI!". *The mini characters, nameplate and title can be changed in My Room. *The song featured in this product cannot be played in Online Mode.