Support the Developers & Nordic Banner
The ‘Warriors of the North’ DLC is all about the northern regions and the untamed barbarian tribes calling it their home. Now your company can boast banner and shields depicting a barbarian deity to strike fear into the hearts of the southlanders! Thanks to the overwhelmingly positive response to the 'Warriors of the North' DLC, and many people expressing their desire to support us even beyond the asking price, we've decided to also offer this as special Supporter Content. As a 'thank you', you'll receive a unique banner for your mercenary company.