Support the Developers & Kraken Banner
The legendary Kraken is the most dangerous creature in the world of Battle Brothers. Now your company can boast banner and shields depicting this infamous creature to strike fear into the hearts of your enemies! Thanks to the overwhelmingly positive response to the 'Beasts & Exploration' DLC, and many people expressing their desire to support us even beyond the asking price, we've decided to also offer this as special Supporter Content. As a 'thank you', you'll receive a unique banner for your mercenary company.