Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Two
Explore Stellaris to its fullest with the game-changing features in Expansion Pass Two. Including the Apocalypse expansion, the Synthetic Dawn story pack and the Humanoids species pack, this bundle offers you more ways to expand your space empire and conquer the stars. Includes: Apocalypse Expansion - One of Stellaris’ biggest ever expansions, Apocalypse changes the nature of warfare with a “Colossus” planet-killer weapon, “Titan” capital ships, and defensive orbital installations. Not to mention Marauders, space pirates who will fight with or against you for the right price. Synthetic Dawn Story Pack - Introducing the Machine Empire, Synthetic Dawn lets you play as an entirely robotic species. Event chains tell stories of synthetic civilizations past or the rise of AI across the galaxy. Humanoids Species Pack - This species pack adds new cosmetic options for the most popular phenotype, humanoids. This includes new portraits, hairstyles, music, and a new humanoid ship class.