Starlit Adventures
Help Bo and Kikki the Starlit to find and return the stars that Nuru has stolen from the sky and hid across the Lower Lands! Go on epic adventures that will have you explore fantastic worlds, fight nightmarish enemies, collect dazzling treasures, and solve brain-teasing puzzles using an array of Special Suits! Starlit Adventures is an original action/adventure-platform, free-to-play game for all ages. You’ll have lots of fun with clever controls, adorable and cute characters, beautiful visuals and a wide range of gameplay mechanics. Play 64 amazing levels on Story mode, Infinite Tower, +144 challenges and incredible characters and the mighty Nuru!