Enhance your adventure and achieve victory with the Levi McCray pilot pack and his Pilot Ability: Danger Zone. Become temporarily invincible with this daredevil. Includes the digital version of: *1 Levi Pilot Levi McCray is a West Coast daredevil, extreme sports athlete, and internet star. He has no boundaries and always has to be the center of attention. He snuck on board the Equinox back on Earth in search of fame, not realizing how far that choice would take him.