S.T.A.R. Labs Missions
Train to become the best superhero you can be with 40 all new S.T.A.R. Labs missions featuring Lobo, Batgirl, Scorpion, and General Zod! Please note these missions are already included for season pass holders. Season Pass holders will need to redownload the Season Pass in order to obtain the S.T.A.R. Lab Missions for free.