SSX Mt. Eddie & Classic Characters Pack
Welcome to Mt. Eddie! Where there’s plenty of big air and the trick points run like… well, trick points. Mt. Eddie features 9 new Race and Trick drops, and is filled with huge kickers, ridiculous grinds, a halfpipe, and fireworks – the classic SSX experience! This DLC pack also comes with 7 classic SSX characters from SSX 3 and Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby, and Eddie, each with alternate outfits and a unique snowboard. Ride in style with Eddie’s crazy shirts, Psymon’s spiky hair, Moby’s riding helmet, Kaori’s panda backpack, and more. And as if that weren’t enough, this pack also includes 3 classic music tracks. Download the SSX Mt. Eddie & Classic Characters Pack today!