Squish Machine
Are you quick enough for this action puzzler? Welcome to the Squish Machine! A massive device designed only for squishing slow pokes who can’t turn it off in time. Squish Machine is a platform game where you have to make your way through the single-screen level before the machine gets to you. Dodge enemies, evade tricky traps and solve simple puzzles to stop the machine before you are squished to oblivion! Step right up and take your chances, friend!