Spider-Man Character Pack
Fan favorite Spider-Man content is swinging your way! Peter Parker, Miles Morales and more join the adventure, complimentary to all who have purchased LEGO Marvel’s Avengers. This pack features 6 playable characters including Spider-Man from the action-packed theatrical blockbuster Marvel’s Captain America: Civil War!