SpeedRunners: Salem's Sprint Squad
Adds 5 new runners to the character select: Salem, SkullDuggery, Beachbod SpeedRunner, Summertime Cosmo and Burger! Each new runner comes in 4 variations, and this pack also includes the "SuperCosmo" boost trail!