Soulstone Survivors Supporter Pack
Void Hunters, the void whispers… Will you listen? The Corrupted Skin Pack transforms all 22 Void Hunters into their dark mirror selves—twisted forms forged by the void. Once defenders of order, these warped reflections hint at a reality lost to chaos. This pack includes stunning new cosmetics for each Void Hunter in Soulstone Survivors. Whether you're a seasoned hunter or diving in for the first time, embrace the void in style and show your strength with every step. Includes 22 Corrupted Skins. Cosmetic only. No gameplay impact.