Sonic Racing: CrossWorlds
Race across land, sea, air, and space in Sonic Racing: CrossWorlds! Warp through Travel Rings into new dimensions where something new awaits around every twist and turn. Speed to victory solo or as a team in a variety of offline and online modes and compete against players from around the world. Build the ultimate vehicle to match your racing style, unlock gadgets to gain the upper hand, and unleash power-up items to bring home the win! Ready, Set, Warp! Race across 24 tracks and warp to 15 CrossWorlds with Travel Rings, a unique gameplay mechanic that transports the iconic characters from the Sonic and SEGA universes into new dimensions. Use unpredictability to your advantage as you change the landscape of each race! Race With the Best! Choose from 23 iconic Sonic characters, the largest roster of any Sonic racing game! Make It Yours Mix and match between 45 unique original vehicles and 70 different gadgets to trick out your ride, level up your kart, and create the ultimate machine to match your racing style. Gain the Advantage with Powerful Items! Dominate your opponents with 23 different items including returning favorites and all-new items like the Monster Truck! Multiple Ways to Play Gather with friends and play local split-screen in Grand Prix and the new party mode Race Park, compete against players from around the world and increase your rank in World Match, play against friends online in 12-player lobbies with custom rules in Friend Match, or test your driving skills in Time Trials.