SnowRunner - Clasico Pack (Windows 10)
Tear up the frontier with the Clasico Pack, granting you a new vehicle, the ferocious Chevrolet Apache 6x6, and its blazing blue alternate skin. This classic six-wheeled pickup can conquer all kinds of dangerous terrain, excelling at deep mud and water thanks to its unique weight distribution and sizeable fuel tank. This DLC is not included in the Year 1 Pass or the Year 2 Pass.