Sniper Elite 4 - Cold Warfare Winter Expansion Pack
Own the snow with 8 winter-themed rifle skins, male and female ghillie characters* and 3 new weapons: the ZH29, PPSH and Tokarev. *For competitive multiplayer and Survival modes only.