Smoots Golf
Will you be the Golf Champion? Visit golf courses in 5 unique locations for a fun and endless multiplayer golf experience! - 45 different golf holes to master. Get precise shots with touch controls and go for the Hole-In-One! - 20 different minigolf holes to master. Get precise shots with touch controls and go for the Hole- In-One! - In Smoots Golf you can challenge your friends in Tournaments and Exhibition mode or hone your skills in Training mode. Choose your Smoot and become a Golf Champion!