Sky Rogue
Sky Rogue is a fwooshy rogue-lite action flight simulator! Blow things up over land, sea, and air, on an infinite number of procedurally-generated islands. Choose one of a diverse set of aeros and kit it out with a dizzying array of weaponry. Go toe-to-toe with enemy aces or assault giant flying aircraft carriers and battleships, but watch out for volleys of missiles; when you die, you're dead.