Sinclair Solutions Tester Pack
Opportunity Awaits! Expand your BioShock 2 multiplayer experience with a rank increase to 50 with Rank Rewards including a 3rd set of weapons upgrades. Plus, enjoy 20 new Trials, 2 new playable characters and 5 new Masks. Yes! We’d thought you’d like the sound of that!