Silver Shadows
Pack contains the following items: - Firearm Appearance AKM Assault Rifle-Silver Shadows - Firearm Appearance SKS Marksman Rifle-Silver Shadows - Firearm Appearance M1911-Silver Shadows - Charm-Silver Shadows - Avatar-Silver Shadows - Calling Card-Silver Shadows - Spray Paint-Silver Shadows Note: - After purchase, players should go to “Collection” - “Items” in the game to check; - Each player can purchase only once; please do not make duplicate purchases. - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.