Explore new possibilities for your personalized empire with four new Wonders: Great Lighthouse, Nan Madol, Great Blue Hole, and Mapu'a Vaea Blowholes! *Base game required. This content is also included with the Tides of Power Collection DLC Bundle. If you own the Tides of Power Collection, then you already own this content. Terms apply.