Explore new possibilities for your personalized empire with four new Wonders: Grand Bazaar, Mausoleum at Halicarnassus, Ubudiah Mosque, and Wat Xieng Thong! If you own the Right to Rule Collection Collection DLC bundle or Sid Meier's Civilization VII Founders Edition, then you already own this content.