SHDWEE: Infested Mines DLC
Enjoy new free content for Space Hulk: Deathwing – Enhanced Edition! Lead your squad through dark, xenos-filled corridors and caverns in the imposing new environments of the Infested Mines. The Mines map offers a totally new setting to purge the Genestealer hordes in, filled with striking locations and rich with details taken from Warhammer 40,000 lore. The map is unlocked by default and playable in both Solo Special Missions and Multiplayer Coop.