Shapik: The Quest
This is a story of Shapik, traveling through magic forest in search of his missing sister. Explore a beautiful world, full of mystery, magic and danger and find your missing sister, solving puzzles on your way. Graphics Backgrounds and characters were drawn by hand. You will find very many seemingly inconspicuous details. Just stop and take a closer look. FEWER letters In this story you will not find a single text line. The whole story is told using animated “bubble thoughts”. Exciting music Our music maker composed atmospheric music to make you feel all the twists and turns and exciting moments of the plot. Listen up when you're tired of exploring locations.