Screw Master Windows
Screw Master is a fun and engaging puzzle game where players must strategically remove screws to dismantle intricate wooden structures. Each level presents a new challenge requiring logical thinking and precise actions. With 50 levels of increasing difficulty, can you master the art of unscrewing? Gameplay Features: ✔️ Challenging Puzzle Mechanics - Unscrew, remove planks, and clear the board! ✔️ Realistic Physics - Every screw holds the structure together, so plan your moves wisely. ✔️ Strategic Thinking - Remove screws in the right order to prevent getting stuck. ✔️ Time-Based Challenges - Beat the clock to complete levels efficiently! Power-Ups to Help You! 🔧 💥 Hammer - Instantly removes a plank, clearing the way. 🛠️ Drill - Adds an extra hole to free trapped pieces. 🔩 Screwdriver - Removes a screw completely, bypassing any restrictions. ❄️ Freeze - Stops time, giving you more time to think and solve the puzzle. Use these tools wisely to tackle tougher puzzles and progress through levels! Levels & Progression 🚀 🔹 50 unique levels, each introducing new mechanics and increasing complexity. 🔹 Unlock power-ups as you advance to help with more intricate puzzles. 🔹 Dismantle creative wooden structures, testing your logic and precision. Why You’ll Love Screw Master! ✨ Addictive and relaxing gameplay ✨ Satisfying visuals and realistic sound effects ✨ Simple controls but deep strategy Are you ready to become the Screw Master? 🏆🔩 Start unscrewing now and see if you can clear all 50 levels!