Sausage Wars: Complete Edition
Complete Edition includes the full game and 3 additional stages: Trapdoor Hell, Laser Massacre and Burning Death. Hit and push sausage enemies onto glass shards, hot burners, or down the sinkhole! Trigger the trapdoors and watch the suckers fall into the toxic soup! Wait for the right moment, throw the sausage homies in the fire and watch them cook well! Escape from imminent death, find the safe spot and push other sausages into the laser beam! Don’t forget your hot-diggity-dog victory dance at the end of each sausage wars battle level! Make sure you become the biggest wiener in town!