SAND LAND
Dive into a desert world where both humans and demons suffer from an extreme water shortage - SAND LAND. Meet the Fiend Prince Beelzebub, his chaperone Thief, and the fearless Sheriff Rao, and follow the team on an extraordinary adventure in search of the Legendary Spring hidden in the desert. The end is only the beginning, as beyond this arid ground lies a new realm to explore. In this action-RPG, players will find a nostalgic and heartwarming world created by Akira Toriyama, where you will become the main character Beelzebub. Learn how to control his powers and lead your company of heroic misfits exploring the legendary world of SAND LAND. Beware of the many dangers that populate it: between bandits, fierce wildlife, and the Royal Army, reaching the spring won’t be easy! Use your tact and imagination to develop tanks and other vehicles that will help you navigate this vast land, using a wide array of part combinations. VEHICLES FROM BEYOND YOUR IMAGINATION Unlock vehicles that can be leveled-up with various mechanic parts including weapons, engines, and suspensions. Design and operate a large variety of vehicles including Battle Tanks with powerful cannons, Motorbikes that speed through deserts, and Jump-bots that bounce over rivers to explore every corner of the continent. BECOME THE SAVIOR THE WORLD NEEDS Develop your basecamp in the city of Spino, as you build relationships with its inhabitants. As you bring the exiled people of the desert to Spino, watch the town and its capabilities grow. Listen to their requests and wishes, and unlock useful materials and city features. ADVENTURE BEYOND THE DUNES Travel through SAND LAND and its canyons, unveil its secrets, overcome all obstacles, and find the entrance to an unknown world.