Ride 2 Collector Bikes Pack
"The best modern versions of old-fashioned classics! Kawasaki GPZ 900R Ninja 1989 If you have seen the Top Gun film at least once, you won't have failed to notice Tom Cruise riding a Kawasaki GPZ900R. But the GPZ900R Ninja is also famous for the double at the 1984 Tourist Trophy in the production class. MV Agusta Brutale 800 2016 The most beautiful Brutale ever. Suzuki GSX-R 750RR LE 1989 Designed by Takahiko Kawaguchi, only 500 of the Suzuki GSX-R750RR were made, giving the public an excellent starting point for participating in races. Triumph Scrambler 2016 Anyone wanting to feel like Steve McQueen in The Great Escape now has the right bike for copying his exploits, the Triumph Scrambler. Bimota DB9 Brivido S 2014 With its aggressive design, this bike passes on the driving sensations as faithfully as possible. What are you waiting for? Buy the Collector Bikes Pack DLC and try them now!"