REVEIL - Funhouse Pack
The Funhouse Pack contains: -REVEIL Original Soundtrack: 14 original compositions, beautiful and haunting. -Digital Artbook: A look behind the scenes of the game, featuring concept art and inspirations. -Black and White Camera Filter: Use this in game for vintage horror atmosphere. -Audio Plays: A selection of audio plays recorded with the game's voice actors, more bits and pieces from the world of REVEIL. -Developer Commentary: Commentary by the developers to be found in-game, for even more background insights. Disclaimer: Optional camera effect & Developer Commentary will be unlocked after the first playthrough.