Red Dead Redemption (PC)
This game is not accessible by Xbox child accounts. At Xbox, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently. This product includes the digital version of Red Dead Redemption and Undead Nightmare for PC. Featuring the complete single-player experiences of both games, including bonus content from the Game of the Year Edition. Red Dead Redemption does not feature multiplayer content. Experience the story of former outlaw John Marston as he tracks down the last remaining members of the notorious Van der Linde Gang in the PC debut of the critically acclaimed predecessor to Red Dead Redemption 2. Red Dead Redemption and its iconic zombie-horror companion story, Undead Nightmare, can now be enjoyed on PC in stunning detail together in one stellar package. Red Dead Redemption includes new features to bring the game to life on PC, with HDR lighting, native 4K resolution at up to 144hz on supported hardware, monitor support for Ultrawide (21:9) and Super Ultrawide (32:9), adjustable draw distances, shadow quality settings, and more.