Reap & Sow: Fall Content Pack
Reap & Sow: Fall Content Pack The first of the official seasonal content packs arrives to CATAN – Console Edition, Reap and Sow includes everything you need to bring those cosy fall vibes to your next CATAN - Console Edition session! With this pack, the entire island of CATAN will be covered in pumpkins, scarecrows, and more, with each tile getting a revamp with autumn leaves flowing and blowing across the landscape. Not only will the island itself have a new look, but your entire game will have a harvest seasonal overhaul!