Real Cake Maker: Sugar Rush
With this exciting DLC, you'll unlock three new cupcake recipes that are sure to win over everyone’s hearts: ● Banana Chocolate Cupcake - a perfect blend of rich chocolate and creamy banana ● Lemon Marshmallow Cupcake - a delightful mix of zesty lemon and fluffy marshmallow ● Strawberry Vanilla Cupcake - a mouth-watering combination of fresh strawberries and classic vanilla Get ready to impress with these fun and delicious cupcakes!