Step onto the casino floor, where playing big could mean winning big. Split across 6 different tables, each requiring more skill and determination than the last, Pure Hold’em brings all the excitement of the high stakes casino to the convenience of your couch. Starting at the Jokers table on the floor of the vibrant casino; work your way up to the esteemed Aces and Masters tables in the VIP penthouse. Buy your way into a game with earned credits, play your blinds, or go all in – whatever it takes to steal the pot and win the game. If Lady Luck is on your side, you could win big and get the chance to enter a higher level table. The higher you go, the higher the stakes and the bigger the pot. Are you all in?