Prison Architect - Perfect Storm
There’s a storm coming, Warden! Prison Architect: Perfect Storm makes it rain with grants, emergency services, staff training, and Calamities. Key Features: Riot Before the Storm - “Calamities,” like Deep Freezes, Heatwaves, Rat Infestations, and Lightning Storms can cause structural damage, lower prison ratings, and wreak havoc in the compound. Come Cell or High Water - Pest Control, Plumbers, Repairmen, and Road Maintenance Emergency Services are available for immediate relief from calamities. Electrician, Cold Control, Fire Safety, First Aid Training, and Pest Removal training allow staff to mitigate damage and keep things running smoothly. Granted Refuge - Grants for Disaster Relief, Heatwaves, Emergency Protocol, Subsidence, Advanced Staff Training and Utility Retrofit Grant fund much-needed preparations to help ride out Calamities. Raining Rats and Dogs - Check current and forecasted weather conditions, and use weather prediction objects, to stay apprised of any impending disasters.