Predator: Hunting Grounds – Samurai Predator DLC Pack
From the hunting grounds of feudal Japan, this demon from legend once hunted skilled warriors who protected their island nation. Now you can stalk the jungle as the Samurai Predator with the new premium Predator class. This DLC pack also includes 16 armor tints and early access* to the new melee weapon, the Predator Katana.