Portal Knights - Druids, Furfolk, and Relic Defense
Travel to the far side of Faynore to defend its sacred relics! FEATURES: PLAY AS A DRUID! Embrace your “wild side” with this new, playable class capable of shapeshifting into fearsome animal forms! PLAY AS A FURFOLK! Create your very own member of a proud, new race with customizable fur colors, ears, muzzles, and more! DEFEND THE STAR STONES! Our newest game mode calls upon you to protect the Furfolk’s most sacred relics in arenas besieged by invaders! Craft traps between waves of attackers to tilt the odds in your favor. HEROIC REWARDS AND MOUNTS Those brave enough to defend the Star Stones are rewarded with rare new treasures — including mythical mounts such as unicorns and dragons! BRING YOUR FRIENDS TO FAYNORE Host other players on the Furfolk islands of Faynore! Note: only players who own this expansion will be able to use items found there.