Planet Zoo: Aquatic & Twilight Bundle
Introduce ten magnificent new animals to your zoos with the Planet Zoo: Aquatic & Twilight bundle! Creep into the mysterious world of crepuscular animals or expand your zoos into a marine menagerie. TEN THRILLING NEW AQUATIC & TWILIGHT ANIMALS Raccoon Red Fox Common Wombat Striped Skunk Egyptian Fruit Bat King Penguin Giant Otter Grey Seal Dwarf Caiman Diamondback Terrapin 350+ BOLD NEW SCENERY PIECES Unleash your creativity and give your guests whole new areas to explore with a slew of inspired new scenery. Embrace the night with bubbling cauldrons, spider web props, and eye decals, or build your ultimate zoo with cascading waterfalls and murals depicting wild jungles and icy tundra. Display graceful new animal sculptures and creepy foliage including naturally twisted bristlecone pine, shade-loving ivy, ghost fungus and foxglove. 2 NEW SCENARIOS TO TACKLE Head to Oregon, USA and try your hand at reviving a water-themed zoo set around a dried-up riverbed. Spruce up the habitats, introduce new species, and add some much-needed love to return the place to its former glory. If you want to test your skills while experiencing everything the Aquatic Pack has to offer, this timed scenario is the perfect showcase. Welcome to Transylvania! Join Nancy in rehabilitating a perplexing zoo where escaped foxes roam freely. Adopt and care for a multitude of different species, build beautiful habitats, and even rescue a Himalayan brown bear from a rich socialite, to reverse the fortunes of your struggling enterprise and get guests flowing through the gates once more. This exciting new career scenario is a deep, rich, and immersive campaign with a uniquely atmospheric edge.