Pixel Stars
Looking for an authentic retro experience? Enter Golazo2: Pixel Soccer. A complete retro aesthetic and classic top-down cameras will have you coming back for some of that sweet arcade feel. Also included, a brand new tournament: Pixel Cup. Are you up for the challenge?