Pinball FX3 - Marvel Pinball: Vengeance and Virtue
Marvel Pinball: Vengeance and Virtue, where the harsh road to revenge and justice meet the beauty of grace and hope, is a brand new four-table edition to the critically acclaimed Marvel Pinball series. Game Features: - GHOST RIDER: Outwit the insidious villains summoned by Lucifer, and ride through Hell with Johnny Blaze! - MOON KNIGHT: Eliminate Morpheus, Midnight, Black Spectre and Bushman, culminating in an epic battle with the god of evil and death! - THOR: Wield the mighty hammer Mjolnir to fend off Loki, the Destroyer, Ymir the Frost Giant, Surtur and other enemies on the Thor table! - X-MEN: Help Xavier and Cyclops defeat Magneto, Juggernaut, Mystique and the Blob. Engage Sentinels in the Danger Room, and relive the Dark Phoenix Saga with actual comic book dialogue!