PAYDAY 2 Hardtime Lootbag
The “Hardtime Loot Bag” contains a number of unique digital items: A red dot weapon sight modification available for use on all rifle weapons. An exclusive Skull mask. A format exclusive mask. A unique mask pattern titled "I LOVE OVERKILL". A unique color pattern only available with this unlock. A bundle of in-game cash. “Pre-order now to unlock the HardTime lootbag digital content DLC’s include: Armored Transport, Big Bank, Gage Assault pack and much more!”