Paratopic + Urban Flow
Experience two unique and captivating games with the Paratopic + Urban Flow bundle on Xbox: Paratopic - Enter a fever dream world with Paratopic, an experimental horror game that takes you on a thrilling narrative-driven adventure. Unravel the stories of three characters through numerous vignettes and explore the detritus of forbidden industry. Urban Flow - Control the traffic lights and ensure that everything runs smoothly in Urban Flow, a game about the subtle beauty of city streets filled with cars moving in perfect harmony. With over 150 levels and local co-op mode, Urban Flow offers hours of entertainment for players of all ages. Discover the subtle beauty of city streets and unravel thrilling stories with the Paratopic + Urban Flow bundle on Xbox. Don't wait any longer, grab your copy today and experience the best of both worlds!