Paradise Marsh
You wake up in a peaceful wetland only to realize that the stars that used to fill the night sky have now fallen down. Wander through a picturesque yet mysterious landscape, catching critters with your bug net and meeting colorful characters... Along the way, pick wild flowers, eat mushrooms, find messages left inside bottles and much more! Will the missing constellations return to the night sky?