Oddsparks: An Automation Adventure Demo
Oddsparks: An Automation Adventure is a blend of Automation and Real Time Strategy for both the die-hard fans of the Automation genre and the Automation-curious. Explore a strange fantasy world, uncover the mysteries of the past, automate your workshops, and go on adventures with your odd & adorable Sparks! DESIGN, DECORATE, BUILD, AUTOMATE! Oddsparks is a great entry point into automation games but with a fresh spin for those who’ve already played thousands of hours in the genre. You’ll design automated workshops and put your Sparks to work in carrying and crafting everything you could need - including more Sparks! Without conveyor belts, you'll have to manage the Spark traffic to optimize your designs. Use your wide toolbox of options to solve the logistics puzzles you'll face as you tackle distance and elevation. EXPLORE, DISCOVER, UNEARTH, ADVENTURE! Take your Sparks for an adventure into procedurally generated worlds! Face unusual enemies like Spunnies and Beelephants as you explore diverse and distinct biomes. Find resources amidst forgotten ruins. Clear up the way to build and connect your workshops. Bring your newfound knowledge home. Help your cozy village grow, share with, and learn from the folks you’ve grown up with. With this new technology and the secrets of the past, what changes will you spark in the world around you?