Outbreak: Dark Dimensions Collection
Zombies, dinosaurs, and ghouls launch an all out assault across five massive survival horror nightmares. In Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows investigate the origins of an undead epidemic in a sleepy small midwestern town. Then hit the streets in Railbreak as you blast your way out of Cypress Ridge in this outrageous on-rails thrill ride. Finally, return to classic 90's fixed camera survival horror as you battle dinosaurs and the undead in three massive adventures: Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, and Outbreak: Endless Nightmares. Can you survive the nightmare? This collection includes five full games: Outbreak The Fedora Files: What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, and Outbreak: Endless Nightmares. Outbreak RPG is accessible from inside What Lydia Knows.