Noel's Weapon: Muramasa
A new weapon for Noel. A weapon of fey power feared as the blade that will strike down time's master. Increases chain bonuses.Obtainable from Chocolina's Shop. Improved versions of this weapon will also be available.This item can also be downloaded by redeeming the corresponding promotion code. The promotion code will no longer be valid once the item is purchased.